Genel Bakış

Kişisel hesabınızı veya kurumsal bir hesabı yönetmek için hepimizin sosyal medyanın püf noktalarını bilmeye ihtiyacı var. Hedef kitlenin belirlenmesi kadar hedef kitleye yönelik içerikler üretmek hem kişisel hem kurumsal hesaplar için oldukça önemli. Markaların sosyal medya üzerinden pazarlamaya daha fazla ağırlık verdiği ve marka imajlarının sosyal ağlarda daha net biçimde oluştuğunu fark ettiği bu dönemde, sosyal medya yönetiminde uzman çalışanlara ihtiyaç gün geçtikçe artmakta. Siz de sosyal medya yönetiminde uzmanlaşmak istiyorsanız, eğitimimiz tam size göre!

Neler Öğreneceksiniz?

Bir markanın dijital medya üzerindeki varlığını profesyonel olarak yönetebileceksiniz.

Sosyal medya ağlarının her birinin algoritma işleyişlerine hâkim olacaksınız.

Sosyal medya üzerinden satışlarını artırmanın yöntemlerini öğreneceksiniz.

Bir şirketin sosyal medya uzmanı pozisyonuna iş başvurusu yapabilecek ve görevinizi layıkıyla yerine getirebileceksiniz.

Aktif ve etkili sosyal medya çalışmaları ile potansiyel müşteri trafiğini artırabilecek ve marka imajını yaratabileceksiniz.

Gereksinimler

  • Kendinize ait bir laptop. Tercih edilen minimum özellikler: 16 GB RAM, i5 veya üzeri işlemci, 256 GB ve üzeri harddisk.
  • Temel bilgilerden uzmanlığa varan eğitimimiz için önkoşul bulunmamaktadır.

Eğitim İçeriği

SOSYAL MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİNİN PÜF NOKTALARI
20 Saat
Paylaşımların İçeriği Nasıl Olmalı?
Sosyal Medyada Psikolojik Teknikler
Renk Kullanımının Etkileri
Paylaşımları Otomatize Etmek
Reklam Metinlerinin Niteliği
Storytelling
SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA
20 Saat
Temel – Bilinmesi Gerekenler
Sosyal Medyada Başarılı Olmanın Yolu
Sosyal Medyada Aktif Paylaşım Yapmanın Önemi
Sosyal Medyada Algoritmaya Yönelik Stratejiler
Sosyal Medyada Reklamın Önemi
Brand Building
VİDEOLU İÇERİKLER ÖZEL (YOUTUBE)
50 Saat
Video Başlıkları Nasıl Olmalı?
Thumbnail Kılavuzu
Youtube Anahtar Kelime Bulma
Youtube Tanıtımı Otomatize Etme
Viral Video İçerik Üretme Teknikleri

Eğitmen

image
Ensar Erduran

Reklam Ajansı Sahibi

4.9
Eğitmen Puanı
44 Öğrenci

Ensar Erduran 6 yıldır reklamcılık sektöründe çeşitli ajanslarda reklamcılık üzerine çalışmalarda bulunmuş olup şu an Startup Creative'in kurucu ortağı ve yöneticisi olarak çalışmaktadır.